EXPERIÈNCIES Robòtica Espectacle de llums de colors amb Qobo! Gràcies a que Atlantis Internacional ens ha deixat en préstec 2 robots Qobo, en el FamilyBot d'avui hem estat jugant a 'L'espectacle de colors de Qobo'. Aquí teniu el video de com ha anat l'activitat: Comparteix això: Share on Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook Share on X (S'obre en una nova finestra) X Share on WhatsApp (S'obre en una nova finestra) WhatsApp Share on Telegram (S'obre en una nova finestra) Telegram Share on Pinterest (S'obre en una nova finestra) Pinterest
Emparellar conjunts (1-3) amb Bee-bot Emparellem conjunts equivalents amb 1, 2 o 3 boletes de pol·len utilitzant el robot Bee-bot.
Robot espia amb Lego wedo 2.0 Creem un robot espia el qual quan detecta moviment ens avisa fent un so i emetent una llum
Animals per la casa – Escape room virtual Juga a l’escape room creada per una de les participants en el projecte ‘Escape room virtual’ dut a terme al RobotArt Vistabella.