Construeix un poblat robòtic i programa al Matatabot per a que visiti les cases dels seus amics.
25'
Robòtica i programació: girs
Necessitaràs:
- 1 robot de terra
- 1 taulells buit d'1x3
- 1 taulell buit de 2x4
- 2 jocs de targetes d'edificis del poble
- 4 Targetes d'adoquins
- 1 joc de targetes d'itineraris
Arxius:
- Targetes d'edificis del poble + adoquins + itineraris
Com jugar?
Objectiu: Programar el robot per a que entri a les cases del seus amics.
- Cada infant construeix una casa pel robot (amb peces Lego, cartró,...), tenint en compte les seves dimensions.
- Col·loquem un taulell a terra amb imatges d'un carrer o carretera.
- Col·loquem cada casa en el taulell
- L'infant decideix quina casa vol anar a visitar
- L'infant programa el robot per a que entri a la casa triada
El joc continuaria fins que els infants han visitat totes les cases.
Per què jugar?
Amb aquesta activitat sobretot es treballa el seguiment d'itineraris els quals presenten el moviment 'avançar' combinat amb un gir. A més, amb la construcció de la casa pel robot, els infants treballen la creació i l'ajustament d'aquestes a les dimensions establertes (mida del robot).
Què més fer?
Altres activitats que podeu realitzar:
- Activitat 'Ruta roboturística per Vistabella del Maestrat'
Comparteix això:
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Telegram (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)