EXPERIÈNCIES Robòtica Espectacle de llums de colors amb Qobo! Gràcies a que Atlantis Internacional ens ha deixat en préstec 2 robots Qobo, en el FamilyBot d'avui hem estat jugant a 'L'espectacle de colors de Qobo'. Aquí teniu el video de com ha anat l'activitat: Share this:Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on WhatsApp (Opens in new window)Click to share on Telegram (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
Reptes amb el joc Day & night Treballem el pensament computacional tot resolent reptes amb el joc Day & night
Emparellar conjunts (1-3) amb Bee-bot Emparellem conjunts equivalents amb 1, 2 o 3 boletes de pol·len utilitzant el robot Bee-bot.
Rescata el gat – Escape room virtual Juga a l’escape room creada per una de les participants en el projecte ‘Escape room virtual’ dut a terme al RobotArt Vistabella.
Salvem el Nadal – Escape room virtual Juga a l’escape room creada per una de les participants en el projecte ‘Escape room virtual’ dut a terme al RobotArt Vistabella.