EXPERIÈNCIES Robòtica Controlem el robot Edison amb el comandament de la TV El repte que vam proposar a les famílies participants del FamilyBot va ser programar el robot Edison per a poder-lo controlar amb el comandament de la TV i explorar a què podem jugar. Share this:Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on WhatsApp (Opens in new window)Click to share on Telegram (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
Robot espia amb Lego wedo 2.0 Creem un robot espia el qual quan detecta moviment ens avisa fent un so i emetent una llum
Joc dels ratpenats amb Scratch Ens inventem un joc amb Scratch que utilitza una variable per a comptar els punts que anem aconseguint.