Ets capaç de programar el Matatabot per a que dibuixi figures geomètriques?
20'
Formes geomètriques
Necessitaràs:
Com jugar?
Objectiu: Programar al Matatabot per a que dibuixi, en el paper d'embalar, la figura que apareix a la targeta.
Per què jugar?
Amb aquesta activitat pretenem presentar el set Matatalab Artist als infants tot dibuixant figures geomètriques. Aprofitem també per a intentar desxifrar el codi de programació, parant atenció al nombre de vegades que el robot repeteix una acció i la seva relació amb la quantitat de cares que té la figura. Així doncs, podem veure que per a dibuixar un quadrat, repetim 4 vegades el mateix codi (en format loop), ja que aquesta figura té 4 costats. De la mateixa manera els infants poden deduir la funció dels blocs de loop (blocs de color verd fosc).
Què més fer?
Altres activitats que podeu realitzar:
- Dibuixa figures geomètriques sobre cartolina, retalla-les i crea un mòbil
- Dibuixa números amb Matatalab Artist
- Dibuixa lletres amb Matatalab Artist
Comparteix això:
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Telegram (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)